Használt verda visszavág

 2009.03.21. 16:23

Tegnapelőtt felfedeztem egy nagy hűtőfolyadék tócsát az első kerék (vezető oldal) mellett, úgyhogy világossá vált számomra, hogy nem (vagy nem csak) a radiator cap volt a probléma. Tegnap elvittem egy szerelőhöz, s kiderült, hogy a radiátor (magyarul hűtő) rendben van, a probléma az a cső, amely a fűtés/hűtés érdekében keringeti a folyadékot. Merthogy az lyukas. Angolul heater hose, nem tudom, magyarul mi. Itt láthattok egy képet is róla.

Azért dupla sucks a téma, mert természetesen a fordtól kellett rendelni alkatrészt, mert ezt a kocsit már úgy gyártották, hogy házilag ne lehessen belenyúlkálni és beletenni egy sima heater hose-t. Ford heater hose-t lehet csak beletenni, a kurva anyját. Szóval ebből a szempontból nem elég öreg a dög, egyébként meg az, mivel ilyen problémák előfordulhatnak.
142 pénzt kért a csávó, én rosszabbra is fel voltam készülve.
Felhívtam egy ismerősömet, aki azt mondta, hogy ez jó ár, nyugodjak meg.
Szóval ez van. Kocsit ott kellett hagynom éjszakára, holnap reggel lesz meg, ami miatt veszítek 3 munkaórát. (nem tudok időre ott lenni a cateringen) Dehát lófüle. Nem érdekes. Egy heti bérem úszott, hát akkor már nem idegeskedek ezen a három órán.

Ha már egyszer ez megtörtént, teljes olajcserét is kértünk, amit Jenci bácsitól kaptam ajándékba. Nagyon rendes ember ez a Jenci bácsi.

Címkék: amerika autó javítás ford alkatrész mercury heater hose lófüle hűtőfolyadék

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr51016438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása