20 random dolog rólam

 2009.12.18. 06:18

 1. Gyerekkoromban egy ideig meg voltam győződve arról, hogy a szobámban lévő gázkályha mögött egy boszorkány lakik.

2. Csak télidőben lakott ott, amikor a kályha be volt kapcsolva. Nyáron biztonságban voltam.

3. Igazából nem hiszem, hogy valaha rendesen megtanultam volna biciklizni.

4. Ragaszkodom a tárgyaimhoz, ugyanakkor, megfigyeltem, a feleslegessé vagy terhessé vált dolgoktól könnyen megszabadulok.

5. Egyetlen egy Apple terméket sem birtoklok. (Pedig szívem szerint ...)

6. A nagy európai turista célállomások közül nem voltam Londonban,

7. Amszterdamban,

8. Párizsban és

9. Rómában. (Ezeken kívül is, rengeteg helyen nem voltam még.)

10. Valami miatt Chicagot érzem kötelező körnek még erre a maradék néhány hónapra.

11. Nem tudom, miért pont Chicago-t. 

12. Ha rengeteg pénzem lenne és időm, beiratkoznék egy fotótanfolyamra,

13. egy főzőtanfolyamra és

14. egy búvártanfolyamra.

15. Nem teszek sem cukrot,

16. sem édesítőszert a teámba/kávémba.

17. Maximum mézet.

18. Leginkább a mozi, a színház és a koncertje járás hiányzik régi társasági életemből, 

19. és persze az Avar

20. és a Catanozás.

 

 

Címkék: random 20 rólam dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr901605921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyozo 2009.12.18. 07:44:51

Tökjó, mert ezek nagy része nem is kerül annyira sok pénzbe, szóval megvalósíthatóak. (utazás+tanfolyamok) Chicago-t változatlanul nem értem, max. Carter doktor ott lakik. :)

corevalues · http://www.uveg3d.hu 2010.04.17. 21:09:17

Hát a kályha meglepett! Nem is mondtad, hogy félelmetes! Különben villanykályha volt.
Biciklizni tényleg nem tanultál meg, pedig a kezdet nagyon ígéretes volt!
süti beállítások módosítása