Fall Sale Special

 2008.10.11. 04:05

verocicami: John Carroll ca 009

Pörgés van, pörgés. Mindenféle midterm vizsgák (már midterm van? pfff), beadandók, beszámolók. Nyomtatom ki az egyiket, már kezdhetem is a másikat. Minden bejegyzésem azzal kezdődik, hogy a sulit mennyire élvezem, tudom, dehát ha így van, ha így van. Minden alkalommal olyan feldobódottan jövök haza az egyetemről, tele új felfedezésekkel, megvilágosodásokkal, rácsodálkozásokkal. Észrevettem, hogy sokkal többet "szerepelek" ebben a félévben az órákon, mint a tavaszi szemeszterben. És még ha marhaságokat is mondok, mondom. És utána rájövök, hogy hol volt marhaság. Még mindig én vagyok az ügyeletes "üde színfolt", a más nézőpont és -hang. Kezd mindenről véleményem lenni és kezdem tudni, miről fogok szakdolgozni és kinél. Jó, jó, jó, nagyon.

Anyagi téren én is helyrerázódtam, cupp, Julcsikám. Megjött a fizetés és a magyarórákból is befolyt lovetta, már nem csak 30 dollár van pénz a számlámon. És a CHDP ősztöndíj is megjött. És ...

és....

a jó fenébe már, hogy nem bírom magamban tartani. ... Vettem részletre egy 1998-as, hófehér, kitűnő (megkímélt) állapotban lévő Mercury Tracert. (éppen így néz ki, mint a képen, a link alatt) Nagyon helyes kis ritikülautó bazierős motorral. Négy ajtós. Automata váltós - természetesen. Nincs rajta egy pötty rozsda sem. Megy mint állat.

Kedden veszem át és papírozom le. Boldog vagyok, hogy nemsokára megoldódik az autó-kérdés. A régit pedig árulom, hátha valaki elviszi valamennyiért. Ha meg nem, akkor roncstelep, ott 200 dollárt is megadnak egy autóért.

Csodaszép az ősz a kampuszon. Kattogtattam párat. Egyszerűen elképesztenek ezek a színek. Haverom, a mókus, ott röhög a faág tövében. Szemtelen kis figura.

verocicami: John Carroll ca 022 verocicami: John Carroll ca 012

Címkék: amerika usa ősz 1998 2008 john carroll mercury university tracer

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1707963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2008.10.11. 16:26:43

Hurrá!Ez aztán a jó hír!Ügyes vagy!Sok szerencsét az új autóhoz,vigyázz nagyon magadra és óvatosan közlekedj!

julcsikadaania 2008.10.13. 00:38:10

Ma állatkerben voltam és átugrált előttem az úton egy mókuska és eszembe jutottál!
Királyak a képeid Bébi, és örülök, hogy pezsgető az egyetem. Ismerem a csónakod, én is hasonlót evezek. :)

Korner Katalin · http://katika51 2008.10.14. 17:59:28

Drága Vercsi! Örülök annak, hogy ilyen jól vagy ( a blog-bejegyzések és a képek mind ezt sugározzák hál'Istennek!) és sok sikert kívánok az új autóhoz (is) ! Millió Puszi Kati

W.András és Kati 2008.10.21. 11:49:57

Örülünk, hogy jó kedvvel tanulsz és élsz.
A fiúknak majd megmutatom az új !! autódat.
Szerdán 24-én a Wilheim család nagy éves összejövetele lesz - a mamika szüli napja alkalmából. A Zsuzsáékon (Budapestről) szinte
mindenki N.kanizsán lesz (szűk családi ebéd 30 fővel) Majd elújságoljuk nekik, hogy az "amerikai kis húgunk" belendült.
Továbbra se hagyd el magad!!
Üdv : Kati és András

kogotki 2008.11.04. 00:28:28

Drága Vero, nagyon menő a verdád!
Puszi Sophie
süti beállítások módosítása