Southbound Again

 2008.06.26. 07:45

Zacskok, dobozok, borondok - cuccok mindenfele. Szegyen gyalazat hogy ot honap alatt ennyi szart ossze birtam szedni. A dolgok csak ugy jottek, aramlottak, felgyulemlettek. Konyortelenul kidobaltam mindent, aminek nincs ertelme, de meg igy is sokan vannak a cuccok. Hihetetlen hogy itt tartok. Hogy ma lenyomom a vizsgat es holnap repulok. Hogy itt tartok. Hogy ez is eljott.

A millio munka rendben lezajlott, az Alumni hetvege egy nagy Kiralysag volt, munka alig, jo tarsasag es FUN. Ahogyan arrol a kepek is tanuskodnak. Az utolso catering munkanapom is lement hetfon es azota csak cseszem az idot. Kellett volna tanulni, ugye, vagy pakolni, ehelyett heheresztem a tornacon es szuletesnapot unnepeltem random emberekkel. Meg ma sem nagyon volt indittatasom a Kipakolassal foglalkozni, pedig minden gondoloatom a lelepes korul forog. Hogy milyen lesz viszontlatni. Hogy milyen lesz minden otthon.

Jo lesz, nagyon. Csak Gy-re tudok gondolni allandoan.

Aranyszabaly hogy azonnal mindent meg kell irni, mert kulonben elveszik az orulet a sztori a sztoribol. Szoval kethete vasarnap a zsaruk lekaptak az utrol a kozeli Euclid Avenue-n.

Mer kupleraj van arrafele egy tobb honapja tarto utfelujitas miatt, hetente valtozik a kozlekedesi rend. Nincs mindenhol rendes felfestes es mindket iranyba meno forgalom egy oldalra van terelve. Egy-egy sav van oda es vissza is. Az ut jobb oldala meg mindig le volt zarva, de mar feltettek a lampakat, amik MUKODTEK (en ezt nem tudtam, hogy az ut masik oldalara kell bameszkodni hogy piros-e vagy zold) es atmentem egy piroson siman, fekezes nelkul. Eszre sem vettem egyebkent, mert kb azt kellett sasolni ezerrel, hogy hol is folytatodik a savom a keresztezodes utan. Szoval lekapott a derek University Circle Police Department, szirena, szirena es mar huzodhattam is le. Itt, ebben a csodalatos es szabad orszagban nem lehet kiszallni a kocsibol rendori intezkedes elott-alatt. Bent kell kuksizni a kormany mogott es az ablakon kiadogatni a millio papiromat, ami van nekem, a nemzetkozi jogsit - ami a magyar rozsaszin regimodi kihajthatos es egy takarekbetetkonyv szeru fuzet - , plusz utlevel, social security card, minden lofsz. Napszemuveges rendor megkerdezte, tudom-e miert allitottak meg, mondtam hogy nem, ezzel hatrament a papirjaimmal egyutt a rendorkocsihoz. Ott elwalkietalkieztak es eldumalgattak vagy 10 percet, addig ennekem a kocsiban ulve az egesz eletem leporgott, majd kisvartatva visszatert az ember es monda, atmentem a piroson, de ezert most nem buntet meg, tovabbi jo utat, Veronika, kozlekedjen ovatosan. Oke. Ezzel el is huztam.

A helyzet az, hogy a csoka mar akkor tudta, hogy nem tud buntetest adni, amikor a kezebe adtam a nemzetkozi jogsit. Azt ugyanis nem tudja berakni a rendszerbe. ThanX God hogy nem csinaltattam meg vegul az OHIO state jogositvanyt!

Címkék: költözés amerika rendőrség circle jogosítvány state ohio cleveland university dire straits

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr2539891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása