fragments

 2009.09.18. 05:46

Voltam mosodában a szomszédos Lorain Avenue-n, púposra megrakott kosárral jöttem el, s megtöltötte a teret a finom öblítőillat. Szeretem a friss ruha illatát.

Folyamatosan azon töprengek, mi is legyen a konkrét témája a szakdolgozatomnak, várom, hogy szembejöjjön az Eset, az Ötlet, az Igézet. Nézek, olvasok, figyelek, embereket kérdezgetek. Iszonyatosan tetszenek az olvasmányok, amiket a kurzus keretében dolgozunk fel, úgy érzem, egyre közeledek.

Megy a rádióban egy betelefonálós-lelkizős genny esténként (olyan mint a Szerelem hullámhozzán a Sláger rádióban), kiderült, konzerv, azaz hiába tekergetem az állomásokat, máshonnan is Delilah negédes hanga szól. Le Delilah-val, a szétfolyó hangjával és a hülye tanácsaival! (kár, hogy a zenék viszont elég jók)

Csináltam tejfölös paprikáskrumplit gyulai kolbásszal. Hehhh.

Miért édes itt a vöröshagyma?? Édes? Cukoríze van.

Kipróbáltam a természet kalóriamentes édesítőszerét, a Truviát, amely egy növény leveléből készül, nem laboratóriumban, s nincs benne csúnya, rákkeltő aszpartám sem. Elég jó, bár én a mézzel is tökre frankón elvagyok. De azért kipróbáltam. :)

Sok zöld- és fehérteát iszom mostanság.

A szójababból készült étolajat legalább annyira gyűlölöm mint Delilaht.

Ismét járok konditerembe és magyart is tanítok. Most éppen Stinget hallgatom (Every Little Thing She Does). Milyen kár, hogy nekem kimaradt az életemből a cheerleaderkedés. Kicsit öregnek érzem most már ehhez magamat, graduate studentek nem is csinálják, pedig buli lehet. 19 évesen, persze. Sebaj, az egyetem kabalafigurájának még elmehetek. (embernagyságú plüssjelmez: Lobo, a farkas)

 

 

 

 

Címkék: hagyma sting kolbász gyulai jcu delilah truvia lobo mascot

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr861389871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ssanyi 2009.09.18. 10:39:17

Én buliról bulira járok, de nekem sem sikerül összefutnom azzal a fránya szakdolgozat témával...Lehet, hogy inkább a könyvtárban kellene keresgélnem...hmmm
süti beállítások módosítása