Az élet jó

 2009.04.09. 02:12

Tegnap és tegnapelőtt 5 cm+ hó esett, s fagypont közelébe visszaesett a hőmérséklet is. Hirtelen, drasztikusan, átmenet nélkül - kicsit a clevelandiek maguk is meglepődtek. Kibújtak ugyanis már a tulipánok, s egyéb virágok, tavaszodott ezerrel, hé, erre meg visszajött ez a cudar tél. Néhány őrült, unatkozó kertvárosi nyanya már kirakta az előkertbe az embermagasságú, színes, felfújható nyuszikat, tojásaikkal együtt; plusz díszkivilágítás - elképesztő, made in china. Ebben a kertvárosi miliőben még tetszenek is ezek a cuccok (letagadom), bár magam sosem ölnék ebbe zéró energiát sem. (Kivéve a haunted house halloweenkor a mű sírkövekkel és csontvázakkal - azt egyszer megcsinálom, heccből és mert tetszett a Holdparkban)

Szóval, manapság kicsivel jobban megy a catering szekér. Volt már 20+ heti munkaórám is, ezen a héten csak öt volt, dehát jönnek ugye az ünnepek. Visszakapom a Social Security Tax-ot és a Medicare Tax-et is, ami jó. (visszajön a pénz, amit arra a hülye fűtőcsőre kellett költenem múltkor)

Suliban túl vagyok két nagy projekten, vizsgák jól sikerültek eddig. Voltam céglátogatáson a Marcus Thomas LLC. nevű PR-cégnél, s nagy fejes profikkal dolgoztam együtt. Jó a kapcsolat, nagyszerű a téma. (Twitter kampány kidolgozása a Nestlé sztámára) Olvasok egy ultrasirály könyvet, az a címe, hogy groundswell, a social media mögötti nagy üzleti lehetőségek hogyanjairól szól. Irtam egy dolgozatot Organizational Behavior órára arról, vajon "Visszavág-e az egyetemi könyvesbolt?" - azaz lépést tud-e tartani bármilyen értelemben a bookstore (Follett) az online versenytársakkal (ár, gyorsaság). Nem. Más szegmensben vannak - így a konklúzió. Élveztem ezt a projektet is.

Bevásároltam már húsvétra, van minden itthon, ami kell. Még sör is van és bor is. Gy és mami küldtek nekem egy csomagot otthonról Marival, holnap veszem át. Alig várom, hogy itt legyen Gy.

Ma kitakarítottam a lakást, de mindent, de minden egyes sarkot és csövet és még a szőnyeg alatt is felporszívóztam - most csacsog-ragyog minden. Jó érzéssel dőlök hátra és kortyolok egyet a Bud Lightomba. Az élet jó.

Címkék: amerika bud könyvesbolt thomas light marcus llc groundswell

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr241055092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása