"Buffika a buffikaiaké"

 2009.03.11. 05:02

verocicami: 2009-03-08 Buffalo 008

Megérkeztem rendes évi buffalói látogatásomból, és azt kell mondanom, a hétvége igazán jól sikerült! Találkoztam a buffaloi CTP-s ganggel, mostmár úgy is mondhatom, kedves Barátaimmal, s volt minden e rövid 2 nap alatt: közös főzés, iszogatás, padláson cigizés (én nem, én csak néztem:), tivornyázás light, tükörtojás délután 1-kor (közvetlenül az után, hogy felébredtünk), eszmecsere, BABGULYÁSOZÁS, dartsozás, esőben pocsolyákon átugrálás ... és egy igen különleges élmény vasárnapra: életem első lelkinapja, legalábbis Szent Ignáci értelemben vett lelkinapja. Igazán különleges volt a Canisius College kápolnájának alagsorában együtt lenni, gondolatokat és érzéseket megosztani és kicsit megállni a mindennapok rohanásában. (hogy elkoptatta ezt a fordulatot valamelyik idióta reklám) Nehezemre esett kikapcsolni, észrevenni a körülöttem lévő világ szépségeit; odafigyelni magamra, másokra. De igazán odafigyelni. Jót tett ez a néhány óra. Az egész hétvége igen jót tett. Buffika nem csak a buffikaiaké. Há!

Címkék: college buffalo lelkinap ctp jezsuita canisius

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr57995174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balintcs 2009.03.11. 06:23:39

Ennyi?? CTP-Buffalo 1-szer 1 évben???
Na, nem.
Hallasz még rólunk...
:)
süti beállítások módosítása