igen, láthatóan ...

 2009.05.26. 19:37

... azzal szórakozom, hogy minden napra írok egy bejegyzést. Jó muri. :)

Mérges vagyok, mert esett az eső és nem tudom levágni a füvet. Pedig ma presbiteri gyűlés is lesz és a sok presbiter mind mérges lesz, hogy nincs levágva a fű. (nem hiszem, ki tudja)

Bocsánat, kedves Presbiterek, nem néztem időjárásjelentést. Most három napig ilyen idő lesz, tudom. .... Francba.

Egyébként házi feladatot írok (rengeteg van), spameket törlök (darabra pontosan 13783-at) és Piros Mogyoróst majszolok (ét - utolsó tábla a készletből)

Jól vagyok, sokat pihentem tegnap és tegnapelőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr931145419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

julcsikadaania 2009.05.26. 23:02:32

Nekem nagyon tetszik, hogy ilyen sokat írsz, szeretem, amikor változik az rss feed-ed. Cserébe én is igyekszem minden napra alkotni valami újat a blogomon. :)
Puszi!
süti beállítások módosítása