összedobált grabancoskosár

 2009.03.02. 04:39

Sokat pakolom össze a gyerekek holmijait különböző kosárkákba, tárolókba mostanság, mint felelős házgondnok, yeeee (taps, juhéj, konfetti), s az jutott eszembe, olyan lesz ez a bejegyzés most, mint azok a grabancoskosarak, itt-ott kilóg majd egy bohóc, kisautó, fakocka, plüsskígyó farka, zenedoboz ... és egyéb.

Megszereztem az OHIO jogosítványt, ez azt jelenti, hogy mostantól simán megbüntethet a rend őre, viszont nem kell minden áldott napon az útlevelemet és azt a nevetséges rózsaszín kihajthatós jogosítványt plusz a méginkább nevetséges, takarékbetétkönyvre hasonlító nemzetközi jogosítványt magammal hurcolásznom. A manőver-részre sokat kellett gyakorolnom. Megvan a kocsira fél évre a biztosítás, elég király, 520 pénzért. Visszakapok az Álmok Hazájától 45 dollárt adóvisszatérítés formájában (23 pénz State Tax és 22 pénz City Tax). Ezen a héten 20+ (!) munkaórám lesz a cateringen. CSAK IGY TOVÁBB. (!!!!!!!!!!) A hétvégén két alkalmi meló is becsúszott, egy babysitting és egy takarítás. Rozi gyerekeire vigyáztam és Laci házának egyharmadát takarítottam ki. Március van és böjt első vasárnapja. Lilára cseréltem az oltárterítőt. Mama és Papa a napokban ünnepelték 30. házassági évfordulójukat. Hétvégén elkirándulok Buffaloba az Alapító Atyához és a Buffaloi Ganghez. Minden este a cicával alszom el.

verocicami: 2009-03-27 Maridanigabilaci plusz húsvét 012

verocicami: 2009-03-27 Maridanigabilaci plusz húsvét 011

 

 

 

 

 

 

 

Lassan megint kell csinálni egy mosást. Tavaszi szünet van, de nem érzem, mert hála égnek, van munkám. Mindenki jól van. Én is jól vagyok, csak a torkom fáj néha. Az első vizsgám A+ lett Sophienál, Organizational Behavior. Kaptam egy 15 dolláros kupont a Best Buyba és alig bírtam elkölteni. Végül egy könyvet választottam. Eat, Pray, Love.:) Mekkora lúzer!

 

Címkék: munka tavasz amerika adó john böjt jogosítvány ohio carroll catering ctp

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr90974676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kogotki 2009.03.24. 11:30:57

Sziaaa!

Képet a cicáról, plíz! :)

Puszi
S

corevalues · http://www.uveg3d.hu 2009.03.28. 05:29:02

@kogotki: igenis, drága születésnapos Sophie. A Jóisten áldjon és éltessen sokáig.
süti beállítások módosítása