Ujra itt

 2009.01.14. 22:49

Milyen ujra Amerikaban? Vegyes.

Hetfon este erkeztem vissza Clevelandbe egy rovid de csodalatos karacsonyi otthonlet utan. A hangsuly a csodalatosan van. A visszautat zombi-uzemmodban csinaltam vegig: nem gondolkodik, nem emlekezget, nem idez fel semmit = nem sir. A keplet egyszeru volt, egy ponton megis elbuktam, nem birtam ki es megneztem a bucsuvideot amit Gy-vel csinaltunk egymasnak. Most is kicsordulnak a konnyeim, ha errol irok. .... .... Kato vaniliaskiflije (ami ripityara torott a csomagban) es Mama hazi keszitesu paprikakreme lattan is eltorott a mecses.

aaa, fenebe, eleg is.

Szoval leszalltunk NY-ban, akkor jott az orulettel hataros bevandorlasi procedura: embertelen embertomeg sorbanalltatasa hosszu-hosszu idon keresztul, mikozben osszesen ket ugynok dolgozik a papirokon; komplett csaladok csecsemokkel allnak veszteg a kigyozo sorokban. Hiaba van csatlakozasod, nincs kuloneljaras. (Igy aludtam en tavaly a Kennedyn, ket karoszeken, a csomagjaimra borulva). Amerikaban sok minden mukodik nagyon jol - a bevandorlasi procedura nem tartozik ide! - mondta egy sorban elottem allo magyar fiatalember. Lehet, hogy a foldbedongoles azert kell, hogy az ember kello alazattal lepjen Amerika foldjere? Nem tudom. Mindenesetre szep kis futast rendeztem a 23-as kapuhoz, ami konkretan a repter masik vegeben van, s ahonnan a clevelandi jarat indul.

Eva jott ertem, s onnantol elkezdem dolgoknak kicsit orulni, mint peldaul, hogy ot latom, hogy minden rendben a kis kecoban es hogy ezuttal megvan a kocsim is. (aminek csak a fule, azaz a visszapillanto tukre latszott ki a nagy ho alol! Olyan volt mint egy hoember! Illetve hoauto!:)

Aztan bevackoltam magam szepen, s atadtam magam a pihenesnek. Az egesz hetet a csendes szomorusagnak es a lassu atallasnak akartam szentelni. (plusz bemenni az osszesen ket esti oramra, amit ebben a szemeszterben felvettem) Ehhez kepest jott egy e-mail a catering directortol, hogy szerda reggeltol melo, minden nap melo, sok melo. Plusz suli. Nincs megallas. Lehet, jobb is most, ha el vagyok foglalva.

Vegyes tehat ujra itt lenni. Es ido kell, mig megszokom ujra az idojarasi korulmenyeket is. Nagy es sok a ho. Szeretlek, Eszak-Kelet Ohio!

 

Címkék: delta new york kennedy cleveland hazi gy bevandorlas bucsuvideo vaniliaskifli paprikakrem

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr61878522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása