Ügyfélszolgálat

 2008.12.10. 05:58

Amerikában az ügyfélszolgálat szó szerint az ügyfelek szolgálatát jelenti. Gyorsak, a kérdésre válaszolnak, udvariasak. Elmesélem, mi húzott fel.

Irtam az Inda Gépház blog.hu ügyfészolgálatának egy levelet két és fél nappal ezelőtt (két munkanap telt el azóta tehát), hogy királyak vagytok, gyerekek, imádnivalóak az új skinek, nekem azonban valami miatt eltűnt az oldalam aljáról a Következő oldalra link, így elég nehézkes, nem lehet lapozni, légyszi mutassátok meg már, mit kell csinálni, mert a segédletben, amit mellékeltetek, nem találtam egy árva szót erről, lehet, hogy én vagyok a hunyó, de akárhogy is, mondjátok el miazábra, tiszetelettel és a kellemes napot kívánva: Én.

Semmi válasz.

Pedig ott kínálkozik a Gépház oldalán a nagy narancssárga kérdőjel és a Problémám van. Segítséget kérek ugrófelület, aztán hiába az egész. Basszuskulacs.

Itt Amerikában az ügyfélszolgálat - és egyáltalán a szolgáltatások in general - nagyon ügyfélközpontúak. Ha ugyanezt az e-mailt Amerikában küldöm el, akkor 1. érkezik azonnal egy automatikus válasz ezzel a tartalommal: Megkaptuk levelét, délután 4 óráig munkatársunk válaszol kérdésére. Köszönjük, hogy minket választott (fényesre nyalása hátsómnak), nagyra becsüljük azt, hogy Önt vásárolóink között tudhatjuk. 2. a munkatárs délután 4-ig TÉNYLEG válaszol is, részletesen, udvariasan, lényegretörően és ő is fényesre nyalja a fenekemet. Ha továbbra sem értem, mi az ábra, hívjam, írjak vissza, bármi. Ott a főnöke telószáma és e-mailje, ha esetleg nem lennék elégedett a válaszával vagy a hangnemmel.

Hát igen. Múltkor, amikor hazamentem nyárra, az első belföldi utazásom alkalmával a MÁV akasztott ki: jegyvisszaváltáskor a 25 kilométeres jegyre szóló kezelési költség magasabb volt mint a jegy ára. Ki látott ilyet??? Most komolyan, ez normális??? Normális?

Nekünk ebben még fejlődnünk kell. Nekem meg le kell szállnom a magas lóról és beszerezni egy doboz Nervenpfleget rövid magyarországi tartózkodásom idejére.

És tartózkodni az Indagépházba irogatástól: végülis ingyen szolgáltatják nekem a blog felületet, szép új skineket is terveztek, kuss legyen a nevem. Hogy egy klasszikust idézzek: It's free so STFU. (Na, pontosan ettől a mentalitástól kellene megszabadulni) (A klasszikus attól még klasszikus)

UPDATE: Ma (13/12) még egyszer elküldtem kérdésemet az inda gépházba, miután kedves barátom az indexnél felvilágosított, hogy két napig rossz volt a support rendszerük, és "minden ment a levesbe". Meglátjuk, most mi lesz. Bízunk és remélünk. Mert minden álom valóra válik egyszer: én is hogy elutazom ma New Yorkba. Mint a csík. Úgy Manhattanben töltöm a mai estét mint a csuda. Egy bejegyzéssel alább még azon siránkoztam, hogy dejólenne utazgatni, kimozdulni néha, belföldön. Tessék. Jóisten hallgatózik ám, csak úgy csinál, mintha nem figyelne. Figyel ő. Nemsokára beszámoló, képek és videó jön a kiruccanásról. (csak a vizsgahetet túlélni hétfő-kedd-szerdán!)

UPDATE2: (17/12) Gépház másnap válaszolt és ki is javította helyettem a hibát. Nice job, köszönöm, Inda Gépház.

 

Címkék: gépház amerika máv ügyfélszolgálat fekete macska inda nervenpflege

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr56814247

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccnp courses london 2019.06.06. 03:08:31

Egy bátor pillanat adta elhatározás - Határátkelő

Trackback: ccnp boot camp uk 2019.05.01. 09:21:59

What should be in my power point presentation for

Trackback: ccnp training london 2019.04.14. 03:05:28

"Near Miss" a Kennedy-n - Fékszárny

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nick grabowski · http://fpa-mcc.blog.hu 2008.12.10. 12:13:08

Talán érdemes megpróbálkozni a segitseg.blog.hu alatt valamelyik releváns poszthoz beírni. Júzerek szoktak egymásnak segíteni; persze ez nem a gépház.

hkristof 2008.12.10. 15:28:32

na, jól megkaptuk :-)

mamicicami 2008.12.10. 17:44:06

Fogsz te még itt elég sok dolgon csodálkozni...! A Nervenpflege jó ötlet, és nem árt......
süti beállítások módosítása