Az őszi szemeszter mérlege

 2008.12.06. 06:47

Két hét múlva repülök haza, előtte még megírok 2 beadandó dolgozatot és két zárthelyit, plusz prezentálok egyet ügyfelek előtt a csoporttársakkal (mint a való világban) - de már minden gondolatom a hazautazás és a viszontlátás körül forog. Talán még nem korai megvonni kinnttartózkodásom második fejezetének mérlegét: mi változott, és min kell változtatni?

1. Három kurzust teljesíte(ttem)k ebben a félévben a John Carrollon, amelyek közül már egyért is érdemes lett volna ide jönni. Már egyért is.

2. Megoldódott a lakás-kérdés. Jó helyre kerültem. Jó közösségben vagyok, és a munka nem nehéz. Kicsit rosszul oszlik el ugyan az időben, de ha ügyesen osztja be az ember az idejét, mindent meg lehet időre csinálni.

3. Megoldódott a kocsi-kérdés. Egy gyönyörű, megbízható és vagány paripa boldog tulajdonosa lettem.

4. Kevesebb munkám volt, mint korábban. Pontosabban: hullámzó volt, mikor mennyi fizetős munkám volt. A szeptember és az október nagyon erős volt (túlságosan sok is volt három egyetemi kurzus, gondnoki munka és magyar események mellett), aztán a november pedig egy nagy üres Zéró. Külön örülök, hogy a magyarul tanuló amerikai házaspár ilyen jól halad.

5. Két helyen is felléptünk a Kis Magyar Kórussal és sok clevelandi magyar eseményre jutottam el. A rádióba idén kevesebbszer mentem, mint szerettem volna.

6. Az angolom feljlődött, néha úgy gondolom, egész sokat, néha meg hogy nem. Viszont látványosan kevesebb idő alatt állítok elő beadandókat, mint az első szemeszterben.;)

7. Tettem ugyan már lépéseket annak érdekében, hogy találjak egy szakmába vágó, fizetős internshipet valahol itt a környéken (feliratkoztam a karriercentrumba, netwörkingeltem, stb.) januártól azonban I will try harder.

8. Előző félévben sikerült eljutnom Buffalo NY-ba, ebben a félévben nem utaztam sehová belföldön. Szeretném, ha lenne lehetőségem és időm utazgatni, többet látni ebből az országból. Kanadába is el szeretnék jutni egyszer. Majd ha Gy jön, veszünk egy minivant és avval kóborlunk össze-vissza, és olcsó motelekben hálunk és útmenti hamburgerezőkben étkezünk és együtt énekelünk hangosan a rádióval és boldogok leszünk. OMG, de szép is lesz!!!

9. 2008. szeptember 7-e óta egyetlenegyszer sem gyújtottam rá. Nem is kívántam, nem is gyötrődtem, teljesen zökkenőmentes volt. Eszembe sem jut a dolog. A kilences pontot utólag írtam hozzá a bejegyzéshez. (akkora király vagyok!)

10. Nehogy már éppen tízes pont ne legyen! Szóval: többet kell jövőre mozogni. Ingyen ott van a John Carrollon a nagy uszoda és konditerem! Azzal szoktam magam kábítani, hogy végülis mindkét munkám fizikai, a catering és a gondnoki is, elég az. És elég is. De hát ott van, és miért ne ... Még többet kell mozogni. És leépíteni a csokiaddikciót. (amely a dohányzás elhagyásának halovány következményeként is felfogható) Nem híztam meg, egyébként, ami ebben az országban elég nagy teljesítménynek számít.

Címkék: magyar john kórus final carroll őszi cleveland university szemeszter mérlege internship

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr61807084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2008.12.09. 15:47:39

Tényleg nagy király vagy!!!!!!

julcsikadaania 2008.12.09. 18:16:43

és pont a születésnapom. Megtisztelsz. :)
süti beállítások módosítása