Halloween - közvetítés

 2008.11.01. 00:37

7.02 PM - Nyolc perccel ezelőtt csöngetett be az első trick or treat!-emberkém, aki egy Spidermannek öltözött kisfiú, egy nagy vászonzsákkal a kezében. Kapott csokikat, cukorkákat és egy mini fogkrémet (Flanders is így szokta:). El akarta vinni egyébként a tökömet, nem értettem, minek kell neki, és különben is, az az enyém. Nem adtam. Kaptál csokit meg mindenfélét, kisfiú, a tökömet hagyod szépen békében!

Közben feltűnt, hogy a szomszéd ház tornácából dől a füst és Bach szól orgonán és kísértetiesen - bekukkantok és egy alak ül ott, egy nagyon csúnya alak, valami trónusszerűeségen, aztán megmozdul, integet. Á, heló, a szomszéd úr az. Ugrik is, beszélgetünk, mondja, azt hitte nagyobb lesz itt a forgalom. Két házzal lejjebb is nagyok a fények és a kirakodás, de alig-alig mászkál valaki.

Igy festett szomszéd úr saját verandáján ülve. A képről sajnos annyira nem jön át az egész hangulata, a fények, a füst, a zene. Az ajtófélfáról egy kis fekete koporsó lóg le, benne egy csontváz.

verocicami: DSCN1379

7.19 PM - Még mindig kisérteties zenék és zajok jönnek a szomszédból, egyébként nyugalom. Varjak kárognak, macskák nyivákolnak a mikorfonból - király.

7:29 PM - Megvolt a második trick or treat!, egy katicabogárnak öltözött kislány az anyukájával. Ők is panaszkodnak, mennyire döglött az utca és hogy nem adnak csokit az emberek. Talán mert alig vannak itt kisgyerekek. Mindenesetre kapnak egy marék Snickerst és mennek is. Remélem, jön valaki, aki ijesztő legalább egy kicsit is.

7:39 PM - Úgy döntök, lemegyek és kiülök a lépcsőmre, hogy az események sodrában lehessek. Fényképezőgép nálam.

7:47 PM - Mikor leérek, csöngetnek, három darab tinédzser az ajtóban. Csíkos zoknijuk van és színes hajuk. Közeledünk az "ijesztő"-kategóriához. Fogy a csokim. Még szerencse, hogy nem szeretem az itteni csokikat, kivéve néhányat, de azt is csak kicsit. Igy nem érzek szívfájdalmat. Vigyétek és legyetek még kövérebbek! (hihi, sátáni kacaj)

7:59 PM - Nem történik semmi. Viszont kihasználom az időt és megmutatom, hogy nézett ki egy áruház szeptember közepén, ismétlem, szeptember közepén. Örületes a kinálat mindehol Halloween-cuccokból, s a made in china felirat természetesen ott fityeg mindenen. A házadat pincétől a padlásig át tudod alakítani kísértetházzá, lehet kapni műpókhálót (szomszéd úr nem sajnálta azt a külső dekorhoz) és mű sírköveket, amiket el tudsz helyezni az előkerted füvén, enyhén megroggyantva. Ilyenek ezek a sírkövek az áruház polcán, szeptemberben. Áruk 20 dollár körül van.

verocicami: halloween 002 verocicami: halloween 003

Kellett volna fényképezzek feldíszített házakat, de nem annyira volt érkezésem vezetés közben kattogtatni.

Lehet egyébként műanyag pókokat, szemgolyókat és csontokat is venni - még sebhelyet is lehet venni, amit ráragasztasz a halloween-i sminkedre.

Nagy üzlet ez, jó üzlet ez. S akkor még arról ne is beszéljek, hogy jumboméretben tudsz csokikat és cukrokat vételezni. Több kilós zacskókat tele édességekkel! Élképesztő, mi édességet összeesznek ezek az emberek.

20:39 PM - Na, végre, fejlemény. Éva, Marci és Viola csögetett be, édesek. Rengeteg más gyerek is jön. De rengeteg. Marci ad a csokikból, amiket kapott, s most azokat osztogatjuk az érkező gyerekeknek. Igazán ijesztőre maszkírozott gyereket vagy felnőttet végülis nem láttam egyet sem. Hercegnő, angyalka és Spiderman volt. Itt látható Marci és Viola. Viola cowgirl, Marci piros metálfényű álarcot visel és fekete köpenyt. Nem tudom, az valami szuperhős?

verocicami: halloween 2008 004 verocicami: halloween 005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszatérve az üzletek kínálatához, engem leginkább az elátkozott kép nyűgözött le. (Hounted Portrait, lásd a képet lent). Még a fényképen is látszik, hogy ez egy hologramos kép, s megfelelő szögből kell nézni, s megnyomni a gombot. Borzasztó. Mindenre van kereslet.

21:04 PM Nincs mozgás, nyugi van. Néha még jönnek hagoskodó csapatok, de alapvetően elmondható, hogy lezajlott a trick or treating. Az láttam kint egy kóbor fekete kutyát grasszálni, na az ijesztő volt! És szomszéd úr is az volt, már majdnem elfelejtettem!

verocicami: halloween 007

Címkék: usa halloween 2008 or cleveland trick treat

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr38743286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyozo 2008.11.01. 12:15:19

Király post! :D Engem a locsolkodásra emlékeztet ez a Halloween, így a gyakorlati oldaláról leírva. A szomszéd rendesen kitett magáért!

julcsikadaania 2008.11.01. 15:23:55

Csatlakozom az előttem szólóhoz, király post! Mi is csináltunk Jack-o-lanternt (éljen soká David, az első amerikai cserediák a folyosón, beavatott minket a misztikus kulturális rejtelmekbe, alig várom, hogy a szülei jöjjenek látogatóba, amikor is az édesapja fog Hálaadás-vacsit rittyenteni az egész folyosónak. :) A locsolás-párhuzam rendkívül találó, tetszik! Te nem öltöztél be? Jó, hogy ismét frissült a blog, már épp készültem reklamálni. :)

corevalues 2008.11.01. 16:10:39

Csak egy kicsit öltöztem be, kihúztam a szememet fekete szemceruzával:). A töklámpás-készítésbe egyébként nekem szó szerint beletörött a bicskám: kicsi tököt akartam megfaragni, ezért pie pumpkint vettem. Nem tudtam, hogy annak kemény a héja mint az élet, csak a méretre figyeltem. Képtelenség volt kifaragni, ezért alkoholos filccel rajzoltam rá vicsori szájat, háromszög orrot és szemeket.

corevalues 2008.11.01. 16:11:50

... És igen, ezt a tököt akarta a Spiderman kisfiú elvinni valamiért.

julcsikadaania 2008.11.05. 12:30:10

Választási bejegyzést, választási bejegyzést!!
süti beállítások módosítása