MidTerm

 2008.10.25. 04:26

verocicami: lakcimkartya 014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenyomtam a félidei vizsgaidőszakot, megvolt, kész, vége. Sikerült kidolgoznom magam az utóbbi időben, olyannyira, hogy már nem a fagyi-söri plussz simpsons-house-desperate housewives-family guy nézés (hála a csodálatos HD streamingnek, HD streaminget minden országba! és lehet bármikor legálisan és ingyen nézni a kedvenc sorozatokat online! A FOX görény persze, csak 8 nappal a tévévetítés után teszik fel a részeket, de én így is örülök mindig) a jutalom esténként, amikor belezuttyanok az ágyba, hanem hogy egyszerűen nem mozdulok és nem is agyalok. Mint egy hulla, fekszem. Ruhástól alszom el sokszor, s riadok fel valamikor, hogy Úristen, elaludtam, milyen napszak van? Milyen nap van? Hova kell mennem? Nem zártam be a templomot! Hol vannak a kulcsaim? Hol vagyok? ... Mostanában csak herbal teákat és söröket veszek. De jól vagyok, minden oké, csak túl sok volt a 3 vizsga, számtalan beadandó és előadás, 8 óra fizikai meló, templomi meló, magyartanítás, állandó ingázás, reprezentáció, önkénteskedés, semmi szabadidő. Túlvállaltam magam. Elhatároztam, kicsit lelassítok, és tartok nemmegyeksehova-napokat amikor pizsiben olvasgatok egész nap. És szundítok. És bekenem az arcomat Burt's Bees termékekkel. Ó istenem, adj nekem EGY szabad hétvégét! Nem, nem! Egy szabad szombatot! Lécci!

Süt a nap, mindjárt Halloween, s reggelente kesztyű-sál-sapka-kabát. A Sentrát, A Sentrát, életem első kocsiját, szeretett kis problémás társamat eladtam egy magyar lánynak 300 dollárért.

Kezdésnem nem rossz autó, s Bettinek vannak kapcsolatai, amit kell, megcsináltat. Elviszi őt a közeli shopping centerekbe és mallokba; végre mobilis lesz. Ő is boldog volt és én is, persze; nem került az autó roncstelepre.

Az új fehér szekér állat. Kényelmes, gyors, szép. Autó. Élmény. 6 ugrás az egzisztenciális nívómban, köz- és biztonságérzetem is helyreállt. Jóval kevesebb idő alatt érek be az egyire. Kevesebbet fogyaszt a dög. Most 2.47 a benzin! Ilyen olcsón nem lehetett tankolni, mióta itt vagyok! (3 dollár alatt január végén, február elején volt utoljára) Ja, és vettem a kocsiba riasztót is, fura megszokni hogy nyomogatni kell gombokat, mielőtt beülsz, különben sikít - majd megszokom.

Szép ősz van. Körülbelül ugyanannyi van előttünk mint mögöttünk.

 

 

Címkék: sör usa halloween nissan john carroll mercury gyógytea cleveland university catering sentra tracer midterm burts bees

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr45730646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unkabeka 2008.10.27. 02:43:31

2.47 ott a benzin? Mázlisták. Buffikában 3.25... Persze ez is sokkal jobb, mint a nyári 4.35!

Gratula a paripához!

Chaoyang 2008.10.27. 11:39:02

Kicsi krumpli bekerult a kosarba :) Hogy a fenebe vannak emberek akik magyarul akarnak tanulni?? Miert nincs nekem ilyen Kinaban... addig is... maradok az angolnal, arra van igeny ;) Igaz a pekingi egyetemnek van magyar szaka, es mit ad Isten, ismerek is valakit aki oda jar, bamulatos...

Basszus amerika csodbe taszitja a vilagot, mert a hulye bushek pont ugy "tulvalaltak" magukat mint te, egy iraki haboruval amit az adofiyetok penzeltek es a hszona fegyvergyartoknal es a sereget ellato cegeknel csapodott le, na most a vilagvalsagot sis a seggarcu amerikai penzembereknek es politikusoknak koszonhetjuk... par ev mulva Kina ugy is lenyomja az Allamokat es akkor mar keso lesz kinaiul tanulni lol :))

Bárkás Botond 2008.11.11. 23:42:50

Miért hiszik azt egyesek, hogy meg kell osztaniuk a világgal, hogy büdös az olajtól a lakásuk, és hogy reggelente rossz a lehelletük? És hogy hány százalék zsír van a darált húsukban?
De különben igazi tálentum a szerző. Egy irodalmár. Kár, hogy verseket nem ír.

corevalues 2008.11.12. 00:09:30

Barkas Botond: rahibaztal nehany dologra. Tenyleg igazi talentum a szerzo es tenyleg irodalmar. Nem ir verseket. A tobbi, amit irsz, szintiszta faszsag. Gondolkozzal el, mi a blog fogalma, es utana kezdjel el kommentalni.

corevalues 2008.11.12. 00:10:33

unkabeka: 10 napja 2 dollar alatt a benzin gallonja Cleveland es kornyeken.
süti beállítások módosítása