Zén Amerikám. Az ULTIMATE Lista

 2008.03.31. 07:27

Sosem csináltam listákat eddigi életemben, merthogy nem éreztem szükségét különösebben. Mindig voltak kedvenc könyveim, filmjeim, zenéim, tanáraim, tárgyaim és kocsmáim; jöttek-mentek a valamikori helyezettek, kikoptak és újra előbukkantak - nekem a listakészítés korszakossága és fontossága először a High Fidelity-ben tűnt fel. Meg akkor, amikor a Facebookra először rendszereztem töprengve a kedvenc mozijaimat, könyveimet - nem volt korlát, mégis bestresszeltem egy képzeletbeli top ötösfogattal, haccójjon. Hogy de rohadtul nehéz volt, úha.

Most is egy kegyetlen frusztrációnak engedve készítem el a ZÉN AMERIKÁM (amit eddig tapasztaltam és láttam belőle) legjeit, szerkesztés és rangsorolás nélkül, ömlesztve tálalva:

Füles kávétermosz (mindenki ilyennel mászkál, bagyon benő dolog - és a kávé is egész jó),

Trident rágó (borítékszerű csomagolásban, trópusi és friss ízekben, de nem! Akkoris a legjobb a Fahéjas Trident)

Sea Food (mint a Red Lobster)

Organikus áruházak (mint a Whole Foods Market)

Olcsó elektronika

könyvek, dvd-k agybafőberendelése hugyérszarér az ebay-ről, amazonról (hogy fogom őket hazavinni?)

lehet jobbra fordulni piros lámpa alatt is (ha nem jön semmi és nem tiltja külön tábla)

Pringles Light chips

75%-os (majd abból 40%-os) leárazások

dögnagy kocsik (én is akaroooooooooooook!)

Ha üdítőt veszel, még egyszer utántöltheted a poharadat (ki az a hülye aki ez után nagy méretű üdcsit vesz? sokan.)

Olcsó gyümölcsök (minden második nap mangót zabálok, hihi)

Light mindenfélék

Antidohányos attitűd (de nagyon nem menő a pöfékelés!)

BAZINAGY szárító- és mosógépek (amikor először belenéztem egy háztartási szárítógépbe, akkor, na akkor csapott meg AMERIKA valósága)

Gallonos kiszerelésben TEJ, narilé, minden

szelektív szemét-szemlélet

A kaliforniai paprikát itt nem kaliforniai paprikának hívják, hanem harangpaprikának (BELL PEPPER) és egyáltalán nem drága (nem úgy mint otthon)

Az egyetemen nagyon komolyan veszik a személyiségi jogokat az értékeléskor és osztályozáskor. Csak a saját eredményedet tudod meg, még a csoporttársaké is homályban marad. Nagyon objektív az értékelés még a leadandók esetében is.

A magnélküli (!) szőlőt lukacsos zacskóban lehet kapni. Az összepattintható szájú zacskó (a másik pedig a cipzáras szájú zacskó, azaz a Ziploc - az egyik legpraktikusabb dolog a konyhában) mindjárt egy SZŰRŐ - csak a csap alá tartod és viheted is magaddal csemegézni a finom gyümölcsöt. Eszméletlen ez a magnélküli szőlő - szálkanélküli hal, csontnélküli ember, szárnélküli petrezselyem - hova vezet ez?:)

A Targetban van egy nagyon olcsó kajálda (valami fura Pizza Hut és KFC elegy - de a papírpoharakon és -tálcákon mind Target-logo van) - olyan elven működik mint a "büfé" az Ikeában, tudjátok, az olcsó hotdogmenükkel, amit mindenki teliszájjal zabál a családdal kifelé menet, a megrakott kosár mellett - nos, ez is ilyen, 2 dollárért jól lehet lakni - nekem ez eddig a rekord. Üdítőt itt is kétszer lehet tölteni.

Kuponok: tegnap nagyon szakítottam a Walgreensben, csokikákat, rágókat, kozmetikumokat vettem és 8 dollár értékben spóroltam. Nem csak egyet fizet kettőt kap kuponokat váltottam be (ezeket nem annyira szeretem, mert kinek kell mindenből kettő? Olyan unalmas.) hanem engedményre jogosító kuponokat is. Nem olyan rossz deal. Arra mindig törekszem, hogy olyan dolgokra használjam fel a kuponjaimat, amiket AMÚGY IS VENNÉK, hiszen éppen ez a csapda az ilyen tipusú marketingben, megveszed a holnapi napot is, kilóra.

PAM főzőspré - imádom.

Bud Light Lime - a legnagyobb kiralysag. Frissito es naggyon finom. Legszivesebben egesz allo nap azt innam.

 



 

 

 

Címkék: amerika a lista usa az mi market en usaban usam ziploc whole foods target pam főzőspré

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr24404069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása