tavasz - talpad alatt ropogahó

 2008.03.22. 04:31
Mire elolvad a korábbi adag, hullik új hó, aminek lehet örülni. Úgy tűnik, húsvétra megint beragad a cleveland-i élet - nincs mit tenni, holnapra az előrejelzések szerint 6-10 inch várható. Amikor a talpad alatt ropog a hó, visszásnak tűnik a húsvéti dekoráció - a maga üdezöld és napsárga színeivel. Kiscsajok a házban, akik 15 lépésre innen járnak egyetemre, persze tapsikolnak: milyen gyönyörű, ahogy a hópelyhek megűlnek a faágakon! Hát, erre inkább nem mondanék semmit, mert bármit mondanék, az is ropogna. Esik, apró pelyhekben, kitartóan, már órák óta. Kiskocsit már kivittem a külső parkolóba.
Szóval jön a lapátolás, seprés, sikálás, kaparás, bosszankodás. Megint. Már belenyugodtam.
Egyébként most ilyen idők járnak rám.
Tegnap voltam vendégségben egy szupergyönyörű házban (még olyanabb házban és még olyanabb környéken, mint a Született feleségek Visteria Lane-je:) és rántotthúst ettem pörkölttel és konyakmeggyel (a konyakmeggyet én kiskoromban úgy mondtam, hogy "menyesrugd" - biztos mert mindig elhangzott az is hogy "nehogyberugjálkisveronka"). A vendéglátó magyar származású hölgy különösen nagy hatással volt rám, bátor, határozott, céltudatos - igazi amerikai szemléletmóddal és csízióval. Megtanított, hogyan kell lavírozni ebben a hülye amerikai credit-, debit card, checking-, saving- számla rengetegben és tökjót beszélgettünk. Kaptam tőle egy csinos Chanel szabású kosztümöt - olyan HOT vagyok benne; szóval John Carroll évzárón feszítés lesz - már csak egy körömcipő kell hozzá. De azt veszek akárhol akciósan.

Címkék: john született carroll feleségek cleveland university konyakmeggy visteria lane

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr93391847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Via · http://www.sirubia.net 2008.03.22. 09:49:23

A kosztümről képet kérünk :)

gyozo 2008.03.22. 10:03:20

Rántotthúst pörkölttel? WTF?? Az a kemény köret. :)

corevalues · http://www.uveg3d.hu 2008.03.22. 18:25:52

A köret galuska és hagymáskrumpli volt, de én már csak ilyen ragadozó típus vagyok, nálam az ELFOGYASZTOTT HÚS marad meg az emlékezetben. Ennek ellenére köretet is ettem, szépen sorban. És lezárásképpen jött a konyakmeggy.:)

mamicicami 2008.03.22. 22:51:19

Galuska és hagymáskrumpli nálad is volt?
süti beállítások módosítása