proJEKT

 2008.03.19. 21:46
Beiratkoztam a nyári trimeszterre, kicseréltettem a repjegyemet (jól megvágott a Delta 200 dollárral, hogy sülne ki az összes szemük. FUCK DELTA AIRLINES), megkaptam az első fizetésemet a cateringen és jól megvagyok. Három egyetemi projekten dolgozok egyszerre. Összejöttek a dolgok, szépen. Az előző hétvégén nem nagyon tudtam kipihenni magam, mert sok programom volt, 2 nap alatt 135 kilométert mentem a kiskocsival ... vissza kell egy kicsit vennem a reprezentációból, mert egyszerűen nem bírom fizikailag és anyagilag sem a higanykodást. Benzin pofátlanul drága. Jelenleg 3 dollár45cent egy gallon - és fogy, gyorsan fogy. Ma is azon kaptam magam, hogy már megint tankolok, bakker.
Suli szuper, nagyon élvezem. Kezdenek ismerőseim lenni és tök érdekes, hogy mennyire másképp gondolkozom, mint a társaim. Én egy másképpgondolkodó vagyok, hihi.  Most például eszembe jutott, hogy érdekes lenne a Good Night and Good Luck-ot elemezni a dohányzásellenes pr-kampány keretében, s a csoportttársaim nem látták a filmet - de nem ez a pláne, hanem hogy -  nem vágták, hogy a KENT az egy cigarettamárka. Nem néznek amerikai független filmeket George Clooney-val:(, viszont érdeklődve hallgatták, hogy a hidegháború mekkora-mekkora szívás volt.
Szóval jól elvagyunk. Mint exdohányos, úgy érzem magam ötleteim ecsetelése közben, mint a tékozló fiú és a megnemértett próféta, egy személyben, aki véletlenül csupa mélyenkatolikus jókislány közé keveredett. (látnátok, mekkora dögnagy kocsikkal aláznak ugyanezek a kislányok!)
Most komolyan, én rohadtul élvezezem a John Carrollt. És kezdek erős érzelmeket táplálni az intézmény iránt - kialakult a JCU-IDENTITÁSom, na. Már van egyetemi baseballsapkám is. Veronikát is elvittem az egyire, és neki is nagyon bejött! Ilyen campust csak filmekben látni, valóban!
Egy pikcsör - és mindenkinek Áldott Húsvéti Ünnepeket! verocicami: Veronikák 002

Címkék: delta night and kent john george carroll airlines good university cooney luck

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr55388458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamicicami 2008.03.22. 22:55:16

Nagyon helyes a két Veronika!

Zolcsika 2008.04.04. 03:39:29

Go Blue Streaks! Éljen az indentitás!

Amikor én kijöttem, 3 éve, még 1.89 volt a benzin... Lassan már dupla annyi.
süti beállítások módosítása