A belváros tornyai

 2008.02.26. 03:49

Ma keresztülkocsikáztam a Downtown-on, s lopva készítettem néhány képet. Álltam a pirosnál és kattintgattam, mint egy hülye turista. Ja, tényleg, én az vagyok!
verocicami: cleveland downtown 002



























Nagyon furcsa város ez a Cleveland. Álmos, unalmas, minuszkulturális. Valami mégis van benne, ami szerethető. A közepén van egy vastag kanyargós folyó (a Cuyahoga - girbegurba folyó, indiánul. Magát a megyét, ahol Cleveland fekszik, erről a folyóról nevezték el:), néhány autópálya, egy nagy, kopasz ipartemető és toronyházak. Ez a belmag. Ezt veszik körbe-körbe hatalmas terültet kitevően a kertvárosi részek, külső városok. Vannak igen gazdag részek és vannak szó szerinti szellemvárosok, mint pl. a Shaker Heights. A hitelválság tünetei: kis libegő táblácskák sorra a házak előtt, rajta egy szó, Eladó. 

Az utcán nem igazán lehet sétálgatni, illetve lehet, de nem érdemes. Amit például nagyon szeretek, az a Little Italy, ami egy kis szelet Európa, hangulatos olasz éttermekkel, kávézókkal, bárokkal, pékségekkel. Minden nap arra jövök haza, de valamiért még egyszer sem álltam meg. Majd most.
 

verocicami: hungarian pastries 006Ma pedig voltam egy igazi magyar pékségben! Dani mesélt régen erről a helyről, s ma úgy döntöttem, meglátogatom, ha már tavaszi szünet van, vagy mi! (Igen, FEBRUÁRBAN van a tavaszi szünet, nálunk, a jezsuitáknál, PITTY, lesz majd külön húsvéti szünet is, Álleluja, sonka, főttojás.)

Marha jót pletyiztünk és a kedves ember felpakolt mindenféle finomsággal, amivel csak bírt! A töpörtyűs pogácsa és a zserbó a kedvencem - a túróstáskát holnap eszem reggelire. Amerikaiak is járnak ide, egyébként, sőt, ismerték a helyet a Steinerhouseban is, hiába, HA VALAMI JÓ, AZT AZ EMBEREK MEGJEGYZIK.

Veronika, a szobatársam is nagyon örült a hazai ízeknek és a házat is meg tudtam kínálni mindenfélével!

Elképesztő egy hely ez a Cleveland.

Címkék: magyar cukrászda downtown belváros cleveland

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr20354654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veronika = a szerences szobatárs 2008.02.26. 04:26:15

hat mar nagyon eg a pofim hogy idaing nem reagaltam a bloggodra de hat most az en nevem is megjelent ugyhogy ezt nem hagyom ki :) a pogacsa az en kedvencem is, de mar alog varom a reggelit = a croissant es meleg kavet!
süti beállítások módosítása