Seven Dirty Words

 2008.02.21. 06:14
Felújított tartalommal és külsővel jelentkezik a Viharvert Romboló az egyesült államokbeli Cleveland-ből! Tessenek a képekre illetve a bejegyzések alatt húzódó fekete csíkokra kattanni, s eljön a paradicsomi bőségű képkánaán.
Nagy újságok vannak.
Először is nem esett nagy hó. És nincs szélvihar.
Másodszor: hivatalosan is az egyetemi catering alkalmazottja vagyok, kaptam fehér egyeninget, csokornyakkendőt - valami olcsó helyen be kell még szereznem fekete nadrágot, cipőt és ennyi. Nagy előrelépés ez -  s érzem, hogy jó buli lesz, mert olyan nagy szeretettel fogadtak! Zoli örökségébe érkezni nagyon nagy könnyebbség.
Egyébként az azért megdöbbentő volt, hogy mekkora adminisztrációval járt az alkalmazásom! Közel 30 nyilatkozatot, rubrikát, mifenét kellett kitölteni/aláírni, lefénymásolni az összes iratomat, majd pedig az adóhivatal egy munkatársával 10 perces telefoninterjúzni. Papírmunka, rettenet. Ginny (a főnököm) olyan profi, olyan kedves és vicces - csodálom az amerikai nőkben, hogy ANYÁSAK, praktikusak, természetesek és könnyen bele tudják képzelni magukat a helyzetedbe. Pedig hát, valljuk be ...
Most úgy néz ki, hogy átlag 10 órát fogok nyomni hetente - valamikor többet, valamikor kevesebbet. Ez jó, mert nagyon meg kell húznom a nadrágszíjat, azaz ésszel kell csinálnom a pénzügyi dolgaimat. Készítettem egy féléves pénzügyi tervet, hogy nehogy eltaflázzak - MERTHOGY ANNYI ITT A KISÉRTÉS! Minden olcsó (legalábbis jóval olcsóbb, mint otthon), nagy (jóval nagyobb kiszerelésben lehet megvenni a cuccokat) és jó. (néha jobb, mint az otthoni, néha csak egyszerűen más) Fültisztítió pálcikából pl. a legkisebb kiszerelés az 500 darabos volt a Targetben. Nem találtam kisebbet máshol sem. Benzinre egyébként egy hónap alatt 45 dollárt költöttem. (ami nem sok!)
Járok rádiós kiképzésre, (mikrofonengedély - enélkül nem lehet megszólalni elvileg az éterben, ez egy nagyon komoly szövetségi szabályozás - mint megtudtam), vicces, kaptunk egy kis kézikönyvet, amelyben tételesen fel vannak sorolva azok az obszcén (azaz csúnya:) szavak, amelyek nem hangozhatnak el adásban. Igen, egyenként. Igy, idemásolom: shit, piss, motherfucker, fuck, cunt, cocksucker and tits.
Ez egyébként nem más mint a George Carlin's Seven Dirty Words - a kézikönyv hivatkozza is őt. Szeretem ezt az országot.

A CTP drótpostájába csináltak egy kis interjúszerűséget (olyat mint az IWIW a világ körül az Origón), s szerepelt a kérdések között egy olyan, hogy mi hiányzik a legjobban Magyarországról. Elgondolkoztam. Győző. A családom. A barátaim. Igen, ők hiányoznak a legjobban. Érdekes módon viszont sokszor eszembejut a Kapucíner csoki. Hogy az milyen finom. Otthon vettem néha Kapucínert, és mindig nagyon szerettem, de sosem fogalmaztam meg semmiféle kötődést irányában. Most meg valami miatt eszembejutott.
A túró rudinál még nem tartok. Majd szólok.

Címkék: csoki seven cleveland kapucíner catering

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr9348013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grabowski 2008.02.22. 23:58:12

nincs clevelandi fekete doboz... :(
süti beállítások módosítása