Red Lobster

 2008.02.18. 04:53

Az álmok néha valóraválnak. Néhány héttel ezelőtt - egyik első shopping- és nézegetős körútam alkalmával -  még megihletődötten álltam a Whole Foods Market (egy hatalmas bioáruház a Cedar Rd és a Warrenswille Center Rd sarkán:) seafood-részlege előtt: rákocska, homár, lazac, languszta, polip, tintahal és ezer tengeri miaz, gusztusosan egymásra halomozva, vagy éppenséggel (odébb) inycsiklandó salátákba keverve. Egy adag kijönne 10$-ból, hmmm, miértisne? De minek!, ha a Steiner House-ban ellátást is kapok a szállás mellé. Lebeszéltem magam, mondván: egyszer egy igazi seafood étterembe kellene elmenni és ott jól belakni, most nincs értelme műanyagdobozba pakoltatni néhány ilyen finomságot, majd otthon lopva megeszegetni.

S lőn. Milyen jól tettem. Marival és Danival (a házaspár, akikkel a magyar adást csináljuk a rádióban) ugyanis meghívást kaptunk Irma nénitől a Red Lobster nevű étterembe.
verocicami: lobster 008






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

A Red Lobster egy olyan hely, amely megérdemli hogy ingyenreklámot csapjak neki kicsikét, SZÓVAL:

(mama és papa nagy gasztofiloszok, ezért részletesen is elmesélem, miket választottam, s utána meglesegethetitek a fényképeket is)

Cheddar sajttal készített fűszeres pogácsák (étvágycsillapító:)

Panírozott, fűszeres sajtrudacskák (előétel)

Cézár saláta finom sajttal (saláta)

ÉS: grillezett, nyársra tűzött rákocskák, grillezett lazac, és zöldséges rizskülönlegesség

Lime torta (desszert)

verocicami: lobster 004

Na mit szóltok? Hmm.

Nem nagyon figyeltem oda az árakra, mert vendég voltam (de utálom azt, hogy meg voltam hívva!!!!!), hála a Jóistennek. Arra emlékszem azért, hogy a főétel 15 dollár körül volt.

















Ezen a hétvégén nagyon sok ismeretségre tettem szert, sok kedves magyar emberrel találkoztam. Szombaton volt egy Valentin-napi bál, amit Mariék szerveztek, ma pedig rádió (Gyűjtés folyik éppen a rádió javára és iszonyú bolondokháza volt ma emiatt), utána pedig ebéd Irma és Erika nénivel. Örülök, hogy beindultak a dolgok, s hogy ilyen szeretettel fogadnak!

Mindkét alkalom/-ra/-mal a halál retkes hátuljába messze és ismeretlen utakon kellett menni a kiskocsival, de hála az én mindentudó műholdas vevő- és útbaigazító szuperkészülékemnek, mindenhová remekül odataláltam. A GPS akkora találmány, hogy csak NA! GPS-t minden ember bőre alá!! Garmin Nüvi 350 - az okos megoldás. (De szar szlogen lenne....)

 

Címkék: magyar usa party red valentin garmin nüvi cleveland 350 lobster seafood

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr64343667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsika 2008.02.21. 01:02:41

Veró, olyan szép vagy, minden képen olyan önfeledten mosolyogsz! Ráismerek a saját dániaarckifejezéseimre és kisimult ráncaimra, jó így látni! :*
süti beállítások módosítása