tréninggatyó a könyvesboltból

 2008.02.10. 00:23

Immár semmi kétség sem férhet ahhoz, hogy a John Carroll Egyetem polgára hallhatója vagyok, hiszen RÁM VAN IRVA. Ugyanis VAN saját, leárazáson vételezett, kiváló minőségű, kék-sárga, John Carroll University feliratú tréninggatyóm és egy rózsaszín (szintén az egyetem nevével ellátott) pólóm, egyenesen az egyetemi könyvesboltból.

Tulajdonképpen ha csak ezt az egy létesítményt szemléljük - tehát az egyetemi könyvesboltot - akkor is könnyedén meg lehet állapítani: bassz' mi otthon legalább 20 évvel vagyunk lemaradva. Nem szeretnék a John Carroll egyéb infrastrukturális adottságaival - a kutatócentrumokkal, a rekreációs komplexummal, a tökmodern könyvtárral, a rádió-és tévéstúdiókkal, a sportpályákkal és kollégiumokkal - előjönni, mert akkor a szívem megszakad, mi_minden_nincs_meg_otthon pedig_lehetne.

verocicami: kampusz 007















 

 

 

 

 

 

És a John Carroll egy közepes méretű amerikai jezsita magánegyetem - magas tandíjjal, teljes undergraduate és masters programokkal, amelyet az US News & World Report az ötödik legjobb helyre sorolt a Midwesten. Ez szép, ez überwasistdas. De a John Carroll amerikai viszonylatban kis egyetemnek számít.

Na, nézzük mi most csak a könyvesboltot.

Igazából ez egy könyvesbolt, egy írószerbolt és egy egyetemi shop - egyben. A tankönyvek a kurzusokhoz vannak rendelve, felül a kurzuskódot olvasod, alatta pedig a könyveket látod, amelyeket a professzorod kér.

Vannak használtak és új darabok, a használtak általában 30-35%-al olcsóbbak és rendszerint igen jó állapotban vannak. Én az összes tankönyvemet second hand vettem, de azokhoz is kaptam egy sárga kis cetlit, hogy ha már nincs rájuk szükségem, vissza tudja a könyvesbolt venni. A tankönyvek mellett az egyetemi könyvesboltban bestsellerek is kaphatók - főzőkönyvektől politikai önéletrajzokon át minden van. Természetesen lehet jegyzetfüzeteket, naptárakat és tollakat is venni (minden az egyetem nevével ellátva), de kapható elemtöltő, feltöltőkártya, zseblámpa, zsebszámológép, térkép, mappa, sticky notes, kézkrém, sampon, körömvágóolló és egyéb praktikus dolgok.

A kedvencem mégis a shop, a butik, az egyetemi merchandise, vagy hogy is mondjam. Ugyanis MINDENT, szó szerint MINDENT lehet John Carroll felirattal ellátva venni. A Valentin nap közeledtével még piros kisszives alsónadrágot is lehetett venni, rajta: John Carroll University. Nem csak hogy magadat öltöztetheted fel 200 féleképpen, hanem kisgyerekednek is vehetsz JC feliratú partedlit, apádnak-anyádnak JC feliratú pólót (DAD alatta JCU), vehetsz utazópokrócot, nyaktémaszt repülőgépre, mindent. Mindenen az egyetem neve - és a diákok viselik is ezeket a göncöket, nemcsak az edzőteremben, hanem hétköznapokon is, mert többnyire jól néznek ki. Vehetsz persze exkluzív cuccokat (külön árulnak pl. keretet a diplomádhoz - na, amikor majd ott tartok ...), szép tollakat, felespoharat (jezsuita egyetem, ahol komoly gondot okoz az undergradek fékevesztett alkoholfogyasztása - de azért kb. ötféle felespoharat árul a bolt. Nyilván, emlékbe.:) Lehet 200 féle bögrét, kismacit, labdát kapni. Mindent lehet kapni.

verocicami: tréninggaty 004

Azért nem az egyetemi könyvesbolt a kedvenc helyem a kampuszon, de benne van az első 10-ben. És az eladó hölgyek is OLYAN kedvesek!

Ne ijedjetek meg, a valóságban kevésbé vagyok elszánt, mint ezen a képen! Ami homályos is eléggé, és éppen a lényeg nem látszik rajta .... Ez olyan tipikus.


Ma megérkezett Győző Valentin-napi képeslapja! Alig lehet megállni, de én csak 14-én akarom kinyitni!!!

Címkék: john könyvesbolt carroll egyetemi merchandise

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr54333052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hkristof 2008.02.13. 08:47:55

Az eladó hölgyeken is John Carroll felirat van :-P?
süti beállítások módosítása