vettem egy zsák jeget

 2009.05.24. 04:07

Számos (számtalan?) dolog történt utolsó jelentkezésem óta, például, az imént vettem egy zsák jeget, jól érzem magam, a plafonventillátor is pörög.

Pörögtem az utóbbi napokban én is, SOK SOK catering meló, agyonterheltség, máskor meg láblógatás és lődörgés 8 dollárért óránként. Nem tudom, melyik jobb. Valószínűleg az egyenletes terheltség, de arról a catering témában csak álmodozni lehet. (A következő paycheck csinos lesz, hála égnek. A következő héten úgysincs egy munkaórám sem, megint.)

Befejeztem a tavaszi szemesztert B+ (Organizational behavior) és A (Public Relations Management Seminar) eredménnyel, az előbbi kicsit piszkálja a csőrömet, mert kábé egy hajszálra voltam az az ötöstől, (az A-tól). Mindegy, nem érdekes. (Kérem, állítsa le magát!) Csütörtökön levizsgáztam és hétfőn már kezdődött is a nyári intenzív business kurzus, Leadership Management, ami kapásból belekerült a TOP 3 COURSE AT JOHN CARROLL listámba. Tanárostul, csoportostul, mindenestől.

Azzal kezdtük, hogy kitöltöttünk néhány Assessment Testet, a legismertebbeket is, olyanokat mint a Myers-Briggs, a Firo-B, MBTI, LSI és StrenghtsFinder.

Jó móka volt.

Megértettem magammal kapcsolatban néhány dolgot, mint pl.:

A tesztekből általánosságban az jött ki, hogy az az ember vagyok, akinek az elérhető tökéletes a mércéje. A megcsinálható legjobb. Az az ember vagyok, aki a jóból nagyszerűt csinál (Ezt úgy hívják ezekben a tesztekben, hogy Maximizer. A következő 5 terminus a StrenghtsFinderből van, azt volt a legegyszerűebb itt összefoglalni, de a többi is ezt mondja pepitában.), és az emberekből is a legtöbbet próbálja kihozni (Maximize talents). Ez az oka annak, hogy eddigi életem során kifejezetten idegesítettek a lógósok, a leszarom!-attitűdűek, a 'majd lesz, ahogy lesz'-típusúak vagy egyszerűen azok, akik nem vették a dolgokat legalább annyira komolyan, mint én. Ezt még fokozza, hogy igencsak eredményorientált vagyok mindegyik teszt szerint (Achievement), nagyon erős koncentráltsággal élek/dolgozom (ez a harmadik jegyem, a Focus), azaz ha csinálok valamit, azt teljes gőzzel csinálom, s mindig tudnom kell, mi a cél, amiért az egészet csinálom (negyedik jegy: Strategic). Kifejezetten élvezem, ha több külön projektet kell átlátni, koordinálni. Az ötödik jegyem az Individualization, azaz minden embert és szituációt önmagában szeretnék megérteni, értelmezni. Utálom a skatulyákat. (Mennyire igaz ez is!)

A Myers-Briggs szerint ENTJ (Extraversion, Intuition, Thinking, Judging) vagyok, ami a stratégiai mobilizálót jelent (ugyanaz, amit feljebb írtam).

Egyszóval, kemény főnök leszek és igazságtalan; kíméletlen hajcsár. Viszont cserébe a csillagos eget fogjuk súrolni. Hahha. Jó lesz.:)

Egyébként van egy külön Leadership Trainerünk, kurva jó ez az óra. Külsős nap is lesz (barlangászni fogunk) és a végső dolgozat egy Lost-elemzés lesz. Örülök, hogy másképp láthatom magam. Hogy koncentrálhatok arra, mik az adottságaim és nem arra, mik a gyengeségeim. (ez ennek az egésznek a lényege)

Tökjó, ezek a jezsuiták kiképeznek engem (közép)vezetőnek, aztán mehetek haza és verhetem a seggem a betonba, ha találok egy nemfizetős gyakornoki helyet, valami kis sufniban. Igen, vettem egy zsák jeget.

Ma gazoltam az előkertet és lefűrészeltem néhány elszáradt rózsabokorágat. Gy a napokban veszi meg a repülőjegyét. Már alig néhányat kell aludni és itt lesz a kis szerelmem!

 

Címkék: szerelem nyári john carroll university catering szemeszter myers briggs firo b mbti lsi strenghtsfinder

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr901140118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása