depresszió

 2009.02.14. 07:06

Ha a szomszédod elveszíti az állását, azt mondod, ilyen a recesszió. Ellenben ha te kerülsz lapátra, arra már azt mondod, depresszió.

Nincs munka rendesen, gyerekek.

Ma, holnap és kedden összesen 15 munkaórám lesz, aztán 24-éig megint semmi a cateringen. Felhívtam az összes olyan ismerősömet, ahol régebben időnként besegítettem, babysitteltem, de semmi. Rozi, akinek a gyerekeire tavaly időnként vigyáztam, kerek perec megmondta, nincs neki most pénze babysitterre, ne haragudjak. Voltam karriervásáron, alig van paid internship. Az sem az én szakmámban. Ma kaptam egy nagyon kedves elutasító levelet a Liggett-Stashower pr cégtől, hogy sorry van. Körbekérdeztem a kampuszon, hátva lenne valahol hely melózni, de semmi. Egyelőre.

Betsyt, magyartanítványomat megműtötték (kiderült, a keze és a lába is szolánkosan törött), nem tudják mikor tudnak újra órát venni. Szegény, úgy sajnálom.

Nem adom fel, de időnként eléggé elszontyolodom. Persze úgy még sohasem volt, hogy nem lett sehogy, mégis. Sokat vagyok egyedül és az sem tesz jót a kis lelkemnek.

Címkék: munka depresszió recesszió

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr75942134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nomen 2009.02.14. 10:18:15

Drága Veró!
Kitartás kis szivem! Veled vagyunk lélekben! Bárcsak tudnék segíteni valahogy!
Nincsen valami fordítói munkalehetőség? Sőt a hólapátolást is magas szinten űzöd már :) Fel a fejjel! Olvass és nézz filmeket, hogy gyorsabban elteljen ez a buta február!
Ölellek!

julcsikadaania 2009.02.17. 00:52:44

Oh, Vero, drága! Tartsál ki, csak lesz valahogy! Tudom, milyen vacak ez a helyzet, próbáltam már sokszor én is. Nem sok vigasztalóbbat lehet mondani, mint hogy tavasztól talán beindul az élet a cateringen?
Gondolok rád sokat, légy erős.
süti beállítások módosítása