Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

elveszett ekezetek

 2008.06.05. 21:01

Onfeledt joerzessel adom tudtara minden kedves Olvasomnak, hogy egy vadiuj Dell szuperszonikus laptop tulajdonosa vagyok. Es tegnap lattam a Sex es New Yorkot a moziban. Es ELET ELLENI BUNCSELEKMENY, de itt Amerikaban folyekony allagu vajat csurgatnak a popcorn tetejere. (Opcio, megkerdezik. Buttered? I said yes. De mittudtam en, hogy ez az jelenti, racsurgatjak, mint a mezet ... viszont addig pattogtam, mig adtak egy nemvajas masikat.) 7 dollar egy jegy diakigazolvannyal. 5 dollar a kozepes popcorn (ami akkora, mint nalunk a szupernagy), 3 dollar 45 cent a palackos viz. Pofatlansag!

Egyebkent tokugyanolyan a plazamozielemeny, mint otthon.

Ma midterm exam lesz fel 7tol, ugyhogy megyek is tanulni vissza mert BAJ lesz!!!!!

Címkék: amerika mozi sex the and city vaj popcorn

A bejegyzés trackback címe:

https://viharvertrombolo.blog.hu/api/trackback/id/tr42505776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása